Stabiliți-vă obiective definite pentru bloggingul dvs. de afaceri.


Ca în orice proiect sau efort, stabilirea obiectivelor definite vă va oferi o viziune și un scop .   
Știați că 70% dintre consumatori învață despre o companie prin intermediul blogului său ? Înțelegeți ce ați dori să obțineți, astfel încât să vă puteți conecta mai bine cu publicul țintă.  
70% dintre consumatori învață despre o companie prin intermediul blogului său. 
Gândiți-vă la aceste lucruri pentru a vă stabili obiectivele:
· Puteți determina „despre ce” pentru scris?  
· Cine se va concentra pe dvs. și în mod specific cui este destinat blogul ? 
· Ce valoare va aduce conținutul dvs. cititorilor?   
· Există un anumit ton sau voce cu care vă veți furniza informațiile?  
· Există valori cheie pe care doriți să le furnizeze blogul dvs.?  
· Ce acțiuni ar trebui să întreprindă utilizatorul dvs. pe blogul dvs. ?