Stabiliți-vă obiective definite pentru bloggingul dvs. de afaceri.
Ca în
orice proiect sau efort, stabilirea obiectivelor definite vă va oferi o viziune și un scop .
Știați
că 70% dintre consumatori învață
despre o companie prin intermediul blogului său ? Înțelegeți
ce ați dori să obțineți, astfel încât să vă puteți conecta mai bine cu publicul
țintă.
70% dintre
consumatori învață despre o companie prin intermediul blogului său.
Gândiți-vă
la aceste lucruri pentru a vă stabili obiectivele:
· Puteți
determina „despre ce” pentru
scris?
· Cine se va
concentra pe dvs. și în mod specific cui este destinat blogul ?
· Ce valoare va aduce conținutul
dvs. cititorilor?
· Există un
anumit ton sau voce cu care vă
veți furniza informațiile?
· Există valori cheie pe care doriți să le
furnizeze blogul dvs.?
· Ce acțiuni ar trebui
să întreprindă utilizatorul dvs. pe blogul dvs. ?
VEZI DE asemenea: Cum să construiți un blog de succes cu obiectivele corecte